SEO - optimalizace / analýza

SEO (Search Engine Optimization) zahrnuje celou řadu činností, které se vzájemně prolínají. Záměrem je cílené navýšení návštěvnosti webu přicházejících z vyhledávačů (jako google.com nebo seznam.cz). Jednotlivé kroky ke zlepšení SEO by se dali rozdělit do dvou skupin – technické (jako optimalizace zdrojového kódu atd.), obsahové (kvalitní a zajímavý obsah, jeho strukturování atd.). Celý proces optimalizace je závislý na úzké spolupráci mezi zadavatelem a tím kdo provádí optimalizaci.

  • Vstupní analýza a stanovení cílůSEO
  • Optimalizace zdrojového kódu
  • Klíčová slova a popisy
  • Registrace do katalogů a vyhledávačů, zpětné odkazy
  • Optimalizace obsahu
  • PPC
  • Sledování návštěvnosti
U realizovaných webových prezentací je technická část SEO řešena na úrovni CMS (systému pro správu obsahu). Zdrojový kód stránek je optimalizován pro "roboty" vyhledávačů a administrativní rozhraní umožňuje snadnou správu klíčových slov a popisů jednotlivých stránek.